Tur ghidat | instituție preventivă
scrieri
tur ghidat al unei instituții preventive/
pereți murdari cu dâre/
argintii/
alții complet metalici crăpați toți de/
muncă puternică/
uzina e convertită/
post-industrială în/
apropierea zilei mele /
de naștere/
o curte de beton vibrații seci la/
atingerea suprafețelor
queer incepe cu Palestina
scrieri
queer nu începe de nicăieri anume, queer începe de peste tot/
queer nu îngrijește nicăieri anume, queer îngrijește peste tot/
queer nu se termină nicăieri anume, queer nu se termină./
oberkörperfrei!! (saturn cu top surgery)
scrieri
timp + gravitație => nimic nu-i cu totul plat/
nici piepturi goale, nici teren, nici beton,/
nici noi, pământ atins dar încă necălcat./
ne întoarcem/
(în/pe) pământ,/
devenim flori și formulare, liturghii și/
societate?
Cine ne alege războaiele?
scrieri
„Arsenalul militar al Europei nu este pregătit bine pentru război” – aud în emisiunea de discuții de dimineață a canalului național din Finlanda -, lipsesc arme, lipsesc muniții de tun, lipsește industria chimică – care a fost mutată în țări mai sărace -, lipsește pregătirea militară, lipsesc tot felul, doar războiul nu lipsește… Pentru că, argumentează expertul în războaie: „în ultimii treizeci de ani am crezut că războiul nu se mai întoarce în Europa.”
A plecat vreodată Războiul din Europa, pe de altă parte?
Ca scoicile
scrieri
7 Feb 2044 – Jurnalul lui Chiro, intrarea #544
E o zi foarte caldă de februarie. Când eram tânăr, doar în miezul verii era așa. Zac pe podea, sprijinită de rama patului, cu fruntea pe genunchi. Stau așa, plângând intermitent, de azi dimineață. Am telefonul pe silențios. Dacă mă uit, va trebui să le explic unde sunt. Mă ia panica la gândul. Îmi simt creierul ca un mușchi pe care încerci să-l încordezi imediat când te-ai trezit. Intenția pornește, dar corpul nu reacționează. Nu reușesc să pun trei gânduri laolaltă. Stau așa cu mintea blank ore în șir.
Folkloreland
scrieri
◙▒◙ ♫♩♬◙▒◙ ♫♩♬◙▒◙ ♫♩♬◙▒◙ ♫♩♬◙▒◙ ♫♩♬◙▒◙
Acest joc este o lucrare ficțională și trebuie să fie tratat ca atare. Orice asemănare cu persoane moarte sau vii, locuri sau evenimente reale este pură coincidență. Orice asemănare cu persoane sau evenimente ficționale este intenționată.
Scorul Singurătății
scrieri
Statul dezvoltase o metodă de a diagnostica cazurile periculoase. Se stabilise o definiție oficială, cu care se putea lucra și verifica fiecare individ. Nu era o chestiune de emoție, ci un calcul rațional, obiectiv, rece. Un lung chestionar care să stabilească dacă suferi de Singurătate și în ce măsură. De la un anumit nivel erai marcat/ă ca vulnerabil/ă: după 50 de puncte.
Poem pentru arborii…
scrieri
Poem pentru arborii de lângă căminele studențești și blocurile în care am locuit cândva, pentru toate parcurile și pădurile prin care am trecut, pentru pădurile care se defrișează și parcurile care se taie și se ard*
Fuga
scrieri
În fiecare dimineață îmi ud florile, îi dau să mănânce lui Ami, colega mea, apoi mănânc și eu un bol plin cu lapte de cocos și fulgi de ovăz. Locuiesc într-o capsulă de timp pe care mi-am ales-o pentru majorat.
puñal & crude drawing of an angel
scrieri
corpul irigator /
din sus în zare /
răsare /
ușor non-fizic /
nu-l vezi bine /
în depărtare, /
dar emite
Dacă nu ar fi fost, nu s-ar fi povestit
scrieri
Bunica a fost în multe feluri, însă nu știu dacă a fost frumoasă. Nu îmi aduc aminte când am învățat că frumusețea e importantă, dar cumva am simțit mereu lipsa acestui detaliu în povestea ei.
neîncetat visăm / neîncetat creăm sau acesta nu este un poem, este o vrajă
scrieri
mi-e frică și sunt furioasă și deznădăjduitx constant /
pentru animalele non-umane /
pentru persoanele rasializate, /
cele queer, mad și neurodivergente, /
Zece ani de la încadrare
scrieri
Întâi, liniștea izbindu-se de pereți, apoi, mirosul de scări curățate, de lemn scârțâind.
Ilaria şi Măcriş
scrieri
Un singur gând îi rămăsese Ilariei în minte după ce se scufundase în apa rece ca viaţa a râului. Un singur gând, în timp ce se târâse la mal, o palmă-n mâl și una în palma altcuiva. Un singur gând când gheața i se scurse de pe gene și se uită în doi ochi negri de fantasmă.